Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-09, 08:02   #11
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %

Det er kjipt at det gikk slik med Venstre i år. Jeg hadde en drøm om at Venstre skulle gjøre storeslem i år, og vise Høyre at de taper på FrP-frieriet sitt. Dengang ei. Velvel.

Jeg håper ikke Scarlett har rett i at regjeringen ryker på Lofoten (jeg håper derimot sterkt at vi faktisk får leting der oppe), og er fornøyd med at AP vant. Jeg synes også det er spennende å skulle få en såpass stabil regjering, og er spent på hvordan det blir videre nå som Kristin Halvorsen har fått såpass mye erfaring og tyngde. Nå vil vi kanskje i større grad kjenne hjertesakene til de rødgrønne på kroppen. Kanskje tvungen deling av permisjon? Bort med kontantstøtten? EU-avstemming? (SV ble jo tross alt mindre ... )

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat