Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-09, 20:47   #6
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg kjøpe til min mor som har alt (fyller ikke rundt tall)?

Jeg gir gjerne fine ting til huset som jeg vet hun ikke kjøper selv. F.eks. Eva Solo urtepotte, Maribollen til Ittala, Stelton kaffekanne, et par kule Ritzenhoff-krus, noe fra Rosendal etc. Eller noen trendsmykker fra Snö, Dyrberg Kern, Hjerter eller noe sånt. Har også gitt lammeulls-cardigan med matchende skjerf, en fin bluse eller en deilig pysj. Greit nok at hun har mye fra før, men hun syns det er fint med noe nytt også.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat