Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-09, 23:03   #75
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du noengang søkt om kontantstøtte?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg er i mot kontantstøtten. Jeg synes det er feil å få betalt for å ikke bruke en tjeneste i samfunnet.

Men hva med de som ikke har fått tilgang til tjenesten, men som gjerne vil benytte seg av den?

Jeg synes at så lenge det finnes de som gjerne vil ha barnehageplass i en barnehage med statlig driftstilskudd, men som ikke får, så bør de sponses like mye som de som har fått sponsing i form av barnehageplass. Om pengene brukes til å skaffe annet barnepass eller til å ha en forelder hjemme synes jeg er opp til hver og en, det bør ikke være noen føringer fra staten der.

sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat