Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-09, 23:07   #76
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noengang søkt om kontantstøtte?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Men hva med de som ikke har fått tilgang til tjenesten, men som gjerne vil benytte seg av den?

Det er veldig mange tjenester som ikke alle får tilbud om, men som likevel ikke kompenseres med kontant utbetaling. Det er rett og slett ikke noe som praktiseres andre steder i velferdssamfunnet vårt.

Min bestemor fikk for eksempel ikke pleiehjemsplass da hun første gang fikk behov for det; hun måtte stå på venteliste i flere år. Like fullt fikk hun ikke kontantutbetaling denne tiden.

Min datter fikk ikke plass på musikk- og kulturskolen da vi søkte om det første året. Så jeg noen kontanter av den grunn? Nei.

Jeg synes rett og slett ikke det skal være mulig å veksle inn velferdsgoder i penger. Punktum.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat