Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-09, 23:14   #77
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noengang søkt om kontantstøtte?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg synes rett og slett ikke det skal være mulig å veksle inn velferdsgoder i penger. Punktum.

Jeg synes ikke du kan sammenligne kulturskole og barnehageplass da det siste påvirker foreldres mulighet til å gå på jobb mer enn noe annet. Når man har rett på en plass, synes jeg man kan få kompensert for den økonomiske ulempen det er at kommunen ikke greier å oppdrive en plass. Å bli betalt for å ikke velge en offentlig tjeneste derimot, blir feil i mine øyne.

Når det gjelder pleiehjem, får man ikke noen kompensasjon annet enn at man ikke mister den delen av trygden som staten tar når man flytter på pleiehjem. Og der ville vel strengt tatt ikke penger løst noe som helst heller, selv om jeg virkelig håper vi kommer dit hen at man har krav på en plass når man trenger den.