Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-09, 23:16   #78
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noengang søkt om kontantstøtte?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg synes ikke du kan sammenligne kulturskole og barnehageplass da det siste påvirker foreldres mulighet til å gå på jobb mer enn noe annet. Når man har rett på en plass, synes jeg man kan få kompensert for den økonomiske ulempen det er at kommunen ikke greier å oppdrive en plass. Å bli betalt for å ikke velge en offentlig tjeneste derimot, blir feil i mine øyne.

Å sammenligne barnehage og kulturskole var litt flåsete ment, men jeg synes i høyeste grad det er relevant å sammenligne barnehage og pleiehjemsplass i denne sammenhengen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat