Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-09, 23:52   #89
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang søkt om kontantstøtte?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Man kunne jo tenke seg en ordning der man fikk tilskudd til dokumenterte utgifter til dagmamma dersom man ikke fikk tilbud om barnehageplass, og en tilsvarende ordning der man fikk tilskudd til å dekke utgifter til pleie og assistanse for hjelpetrengende som ikke fikk en sykehjemsplass. Men å dele ut masse penger til folk til alle som ikke bruker et velferdstilbud er prinsipielt meningsløst (og dessuten veldig dyrt).

Ja, noe sånt er det jeg ser for meg som en god løsning. Jeg synes kontantstøtten i sin nåværende form er en dårlig løsning av mange årsaker.