Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-09, 07:06   #91
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang søkt om kontantstøtte?

Når jeg tenker meg nøye om, kan det hende jeg hadde hatt litt dårlig samvittighet for å søke om kontantstøtte til å være hjemme, siden jeg er mot ordningen. Jeg hadde ikke fnugg av bekymringer for å få tilskudd til dagmamma og ulønnet delvis permisjon en mnd. FORDI jeg ikke fikk barnehageplass i tide. Det er ikke jeg som har valgt at samfunnet skal fordele ressursene på den måten i stedet for å skaffe meg en barnehageplass (jeg stemte til og med rødt den gangen, fordi jeg var så intenst mot kontantstøtten).

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat