Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-09, 07:53   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bra elektrisk oppvarming?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Elektrisk oppvarming er per def ikke miljøvennlig, men jeg antar at vannbåren varme eller pellets er uaktuelt.

Ja, siden vi bor i 4 etasje i en verneverdig gård fra 1850, blir det dårlig med vannbåren varme. Pelletsovn er mulig, på sikt. Akkurat nå er det plassen det står på.

Jeg kan moderere meg til "mest mulig miljøvennlig elektrisk", hvis du syns det er bedre?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det finnes noen oljefylte panelovner som gir veldig god og "myk" varme, men de er større enn vanlige panelovner. Og dyre.

Er de brannsikre? Siden de løse ofte ikke er det, mener jeg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat