Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-09, 10:26   #65
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:

Dagens utfordring #1: matlagingstime på skolen. De andre skal ha pastasalat Lillegutt får kylling-og-blomkålsuppe som jeg har lagd opp, og får medsent kyllingbryst, blomkål, og koriander til kutting i timen. Og havsalt til krydring.

Dagens utfordring #2: vi skal i bursdag i kveld! De andre barna får muffins, det får lillegutt også. Dog er det ikke sikkert innholdet er helt det samme Banan, egg og natron - det smaker jo hvertfall godt men konsistensen er sånn passe... De andre skal ha pølser på spidd - lillegutt får kjøttbolle på spidd. Også blir det pinnebrød - enten får han klare seg uten, eller så skal vi se hva jeg kan tenke opp av ehm, de ingrediensene jeg har å forholde meg til.

Om ikke altfor lenge skal jeg innføre noen nøtter - da kan jeg male opp nøtter til "bakst" og vafler og sånt. Det blir nok bedre!

Ellers: sover som en stein, blid og opplagt og ikke en eneste klage på vondt - og magen er fortsatt så flat at! Jeg er overbevist om at refluksen er mye bedre; han skjærer overhodet ikke tenner lengre - det gjorde han veldig ofte før (et sikkert tegn på sure oppstøt for han), ingen unnasvelging, kremting og umotivert setting i halsen av ingenting - som det også var mye av før(nok et sikkert tegn på sure oppstøt), og han hverken våkner om natta eller klager i halvsøvne lengre.
Siden jeg nekter å tro at det skal være så enkelt, tar jeg fortsatt høyde for placebo-effekten - på meg. At jeg innbiller meg en bedring Med så mye innsats MÅ det jo være en positivt effekt, sant?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat