Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-09, 11:06   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva syns DU barn bør kunne for å være hjemme/ute alene?

Minsten her på straks 7 er av og til hjemme alene litt, som regel aldri mer enn en halvtime i slengen.

Han har telefon så han kan ringe, dessuten er det flere naboer rundt oss hjemme til enhver tid sånn at han aldri må gå langt for å få hjelp.

Går røykvarsleren skal han ut, uansett. Også om han oppdager røyk eller noe annet.
Vi har vindu ved siden av inngangsdøren, og han har fått beskjed om at han ikke får åpne for fremmede. Døren skal holdes låst.

Det har vel aldri vært aktuellt med spising siden det foreløpig er snakk om kort tid om gangen, men jeg kan ikke se for meg at jeg nekter han et eple om han er hjemme alene.

For meg handler det om modenhet, når de er klare for å være hjemme alene.
Alt av ytre ting som jeg ikke kan kontrollere gjør jeg mitt beste for å minske risikoen for men utover det kan jeg ikke fotfølge barna til de flytter hjemmefra fordi en slem mann kan komme og ta de.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat