Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-09, 20:41   #79
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Legger skolen seg opp i matpakken til ungene?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg ser den, men synes allikevel ikke en lærer skal si til et barn "det der er ikke lov å ha med seg" når barnet sitter der og skal spise, og maten attpåtil er sunn. Jeg har ikke hørt et eneste knyst fra skolen om noe som helst innenfor matpakkeregler. Ingenting.

Lærere må selvsagt ta dette med foreldrene, og ikke via elevene. Helt enig i at det er underlig praksis. Noen her inne reagerte på at lærere i det hele tatt "fulgte med" på hva barna spiste. Jeg synes faktisk det er betryggende at skole/barnehage følger med og kommer med innspill og råd. Hvis det oppstår en misforståelse vedrørende hva jeg sender med, får jeg heller se "det store bildet"...