Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-09, 21:21   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags spinoff fra hvilken-gave-skal-vi-kjøpe-til-gamletantene og et lite tips

Jeg er helt enig med deg i at sånne "gaver til damer" (for ikke å snakke om "venninnegaver" ) som jeg hører tips om for det aller meste ikke er ting som jeg ville bli glad for. Men folk på 40-50 er da ikke "gamletanter"; når jeg ser sånne spørsmål tenker jeg på damer som er over 80, siden det er bare damer i den aldersgruppen som pleier å være et gavemessig problem for oss. (Mamma og svigermor er det ikke noe problem å finne gaver til - de får stort sett alltid, i likhet med våre jevnaldrende, bøker eller filmer i gave av oss.) Og ja, disse bestemødrene våre har virkelig "alt" (i alle fall alt de trenger, og når de nå har flyttet på gamlehjem har de i alle fall ikke plass til stort), og gir ikke uttrykk for at de ønsker seg noe i det hele tatt. De får bilder av oldebarnet og virker fornøyd med det.