Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-09, 09:47   #25
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny vaskemaskin, men hvilken? (Har kjøpt)

Sitat:

2. Mieles garanti Miele garanterer at produktet ved levering har den kvalitet og de egenskaper som er angitt i Mieles brosjyrer, annonser, bruksanvisninger og annet skriftlig salgsmateriell. Garantitiden er 2 - to - år fra den dag forbrukeren overtok apparatet. Forhold som ikke omfattes av garantien er beskrevet i pkt. 7. I hele garantitiden har Miele bevisbyrden for at feil som oppstår ikke skyldes slike forhold, eller på annen måte utgjør en mangel i lovens forstand. Etter garantitidens utløp vil forbrukerkjøpslovens reklamasjonsfrister fortsatt gjelde, jfr. pkt. 5 annet ledd.

Hentet fra Miele.no, garantibestemmelser for husholdningskjøp.

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal betale 14 000 for en vaskemaskin når jeg kan få en maskin som tar 2 kg mer tøy for 6000. :gnitalus:
Jeg betaler ikke 8000 for et Miele-klistremerke, heller.