Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-09, 19:34   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tipper du Lotto?

Jeg satt og leste diskusjonen om hjemmefødsler. Der nevnte Polyanna noe om å tippe Lotto, og noe om at det var minimal sjanse for å vinne, men noen vinner jo nesten alltid, så det kan like gjerne skje meg.

Så kom jeg til å tenke på min svigerfar. Han syns nemlig at vi - dvs. mannen min og meg, pluss svigermora mi er ultraidioter. Vi tipper nemlig Lotto. Hallo - vi kunne like gjerne satt ei sinkbøtte ut et eller annet sted langs Bergensbanen, og så et eller annet sted under togturen pælme en ball ut av vinduet, for så å treffe bøtta.

Ja ja - som jeg svarte svigerfar - "vel - nesten hver lørdag er det en eller annen som treffer den forbanka bøtta langs Bergensbanen, så hvorfor kan ikke jeg treffe en gang?"

Så jeg tipper Lotto hver lørdag - skal nemlig vinne fem millioner så jeg kan kjøpe drømmehuset nedi gata.

Akk ja - jeg er trøtt og har sær humor, så i kveld vil jeg vite dette:

Tipper du Lotto? Hvis ikke - hva gjør at du lar være?