Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-09, 11:42   #9
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt typiske dagligantrekk?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Olabukse og genser/cardigan eller skjørt og genser/cardigan. Typer penbukse og dressjakke vil du aldri se meg.

Jeg er et typisk olabukse-menneske som har bestemt meg for å bli et skjørtemenneske. Det største problemet med å være et skjørtemenneske i hverdagen min er at jeg går til og fra jobb. Det er ikke alltid like enkelt å finne gode nok gå-sko som også passer til skjørt, synes jeg.

:har fortsatt gnagsår:

Skoene er gode nok, men må antagelig gås inn litt mer. Flate, med rem over vristen, fra Clarks.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat