Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-09, 14:49   #169
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noengang søkt om kontantstøtte?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hensikten med kontantstøtten, som Krf har gjort til sin hjertesak, var:
(...) foreldre som ønsker å gi barna sine en annen omsorgsform enn den vi får tilbud om gjennom offentlig regi. Det er de foreldre som ønsker mer tid sammen med barna sine, og som ved hjelp av noen tusen ekstra i måneden, kan realisere det.

Så, ja, jeg kan absolutt si at jeg bruker den for det den er ment.

Jeg vet ikke hvor mye tydeligere jeg kan si det: Jeg driter i hva KrF i utgangspunktet tenkte å oppnå med kontantstøtten. Deres forslag gikk ikke gjennom, for det var ikke spiselig nok for de andre partiene. Det forslaget som gikk igjennom sier at man får kontantstøtte for å ikke benytte barnehageplass. Disse pengene kan man enten benytte til å få mer tid til ungene selv, eller man kan bruke dem på alternativ barnepass.

Det står det i loven, og det er det man må forholde seg til.

Skremmern bruker utvilsomt kontantstøtten til det KrF ønsket at den skulle bli brukt til. Jeg brukte den slik Høyre og Venstre mente den kunne brukes. Jeg kan ikke se at det ene skulle være noe riktigere enn det andre.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat