Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-09, 10:29   #41
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja litt. Siden vi skal til USA i løpet av høsten har jeg planlagt å kjøpe alle gavene der, og har begynt å sondere ønske-terenget.

Og kjøpe lys der! Dette var en bra tråd, nå kom jeg på alle de tingene jeg var for sent ute med i fjor, som å importere utebelysning. Halvparten av vårt utstyr gikk føyken for et par år siden. I fjor var det ikke noe bra å oppdrive i norske butikker, så nå må jeg kjøpe fra USA og finne en måte å få det til å funke med strømissuesene som følger med.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat