Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-09, 13:02   #18
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er man "godt voksen"?

Jeg tenkte umiddelbart "over 45", men når jeg tenkte på folk jeg kjenner som er på den alderen, så innser jeg at jeg ikke ville karakterisere dem som godt voksne. Tror jeg ville spare den til folk som er godt over 50, altså mest som synonym til det jeg før kanskje ville kalt "middelaldrende" (som i praksis ikke er et ord jeg bruker lenger).

Å kalle noen i begynnelsen av 30-årene for "godt voksne" synes jeg er småkomisk, egentlig. Da høres man i alle fall fryktelig ung ut selv.