Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-09, 10:42   #175
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang søkt om kontantstøtte?

Jeg har søkt kontantstøtte, men rakk heldigvis aldri å motta en krone. Jeg er sterkt imot ordningen.

Grunnen til at jeg søkte var at vi ikke fikk barnehageplass til snuppa, og jeg søkte om kontantstøtte for å betale en eventuell dagmamma. Kontantstøtte utgjorde forskjellen mellom makspris i barnehagen og prisen dagmammaen skulle ha.

Heldigvis fikk vi barnehageplass 1 uke før permisjonen tok slutt slik at vi aldri trengte å begynne hos noen dagmamma.

Jeg mener at det er helt absurd at staten skulle betale penger for at jeg skulle betale en dagmamma, men det ble jo slik ordningen ville fungert for oss.