Tråd: Hodelus
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-07, 22:09   #13
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hodelus

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

Jeg likte forslaget til Jessica om at det må kvitteres for at ungen er skikkelig sjekket.
Jeg syns også:

• skolen/barnehagen må tilby "opplæring" i lusekamming for det er ikke så lett når en ikke vet hva en ser etter.....
  • Ved utbrudd syns jeg helsepersonell evnt lærere barnehageansatte skal sjekke hvert barn og sende lapp til de det gjelder (i tillegg til at alle får oppfordring om å sjekke og lusekamme hjemme)

Mener du at det skal være personalet på skole/barnehage sitt ansvar og sjekke dine og mine barn for lus? Lærere og barnehageansatte er da ikke helsepersonell og er således ikke pliktig til hverken å kunne mer om "lusekamming" eller være den som sjekker om ungene har det.

Enig i at dette skal tas seriøst, men det bør vel strengt tatt vi som foreldre ta ansvar for.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat