Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-09, 20:51   #25
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du når det virkelig gjelder?

Jeg vet ikke helt. Det kommer nok litt an på.
Da Lillemor fikk feberkramper - noe som så mye verre ut enn hva jeg var forberedt på - føltes det som om jeg mistet forstanden fullstendig. Jeg hylte og bar meg fram til hun kom til bevissthet igjen, men jeg gjorde i alle fall det jeg ble instruert til å gjøre.

Da jeg oppdaget en brann i en gammel tregård på vei hjem fra byen på 18-årsdagen min (som ikke var fullt så knusktørr), hadde jeg vett nok til å løpe inn i nabogården og dundre på alle dører og sørge for at folk kom seg ut, men jeg hadde ikke sjanse til å huske noen av nødnummerene da jeg ringte på for å låne telefonen i et annet nabohus. Og hun som bodde der var helt på bærtur, så der var det ikke hjelp å få .

Jeg tror kanskje konklusjonen får bli at jeg reagerer hvis jeg , men hvis andre tar ansvar så blir jeg et hysterisk mareritt eller noe sånt.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat