Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-07, 22:47   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.821
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er gøy for barn i Oslo sentrum?

Jeg har bodd i Oslo i mange år, men da som barnløs og single...

Lørdag om et par uker får jeg besøk av ei venninne fra Danmark. Hun kommer med sine to barn på 3 1/2 og 6 år, og hun har ca 8 timer i land,
før båten går tilbake til København.

Jeg skal møte henne og barna sammen med min gutt på snart 4 år - og da lurer jeg på:

Hva i all verden kan vi finne på noen korte timer, ikke for langt unna Vippetangen/Oslo sentrum - som er moro for barn i den alderen?

Er det pent vær vurderer vi å dra til Frognerparken - hm... må huske å be henne ta med uteklær til barna i så fall...
Men hva om det regner ned - noe som er mer sannsynlig enn at det snør bortover slik vinteren er? Hva gjør vi da?

Gode råd mottas med takk.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat