Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-09, 22:46   #35
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør du når det virkelig gjelder?

Jeg tror det kan vippe begge veier hos meg. Jeg blir helt klart rolig og kommandant når det skjer noe med ungene, stø som et fjell da eldste ble hentet i sykebil som 2-åring, jeg er stor, sterk, trygg og god. Da gubben ble hentet i sykebil ble jeg helt tussete og idiot, ikke det at jeg hadde kunnet gjøre noe fra eller til i det hele tatt, men det var egentlig en fillesak og jeg bare ramlet helt fra hverandre.

Jeg tror at jeg er stødig når jeg føler at jeg er en slags leder i forsamlingen eller whatever, men hvis jeg føler meg litt liten blir jeg helt idiot. Jeg gjorde det bra på testen på førstehjelpskurs for 10 år siden, og jeg håper det sitter fortsatt.

Jeg er mye, MYE flinkere til å se etter nødutganger og sånn når jeg er med barna, men glemmer det helt vekk f.eks på fylleturer og sånn.