Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-09, 07:48   #24
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Single sokker ... blir de noen gang par igjen hjemme hos deg?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg kjøper minst 20 par av samme type og samme farge. Det gjør vi alle mann i huset. Jeg bruker ikke strømper mer enn når jeg trener her vi bor nå, men jeg har kjøpt strømper på samme butikk i mange år og der ar de den samme modellen. Mannen har kjøpt på Tie Rack og de har også hatt samme type i mange år. Herremannen har jeg som regel kjøpt på HM i Norge og da kjøper jeg mange samtidig. Da forsvinner problemet.

Jeg synes at selv om jeg kjøper alle sokkene våre på HM - (sort, enkle sokker), så oppfører de seg forskjellig i vask. NOen krymper mer enn andre, og plutselig står vi der med ørten sokker som er NESTEN like.

Forøvrig samler jeg sammen enklinger i en skuffe og tar en raptus når skuffen er fylt til smertegrensen.