Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-09, 14:09   #9
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elektrisitetsanalfabet - driter jeg meg ut nå?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Åja, nå skjønner jeg. Men jeg trodde ikke vi kunne bruke slike på lys. (Hvorfor trodde jeg det? Jeg bruker jo det når jeg lader telefonen i USA.)

Jeg har sendt ham en mail til, og hvis alt ser fint ut kommer dere til å se huset mitt lyse helt opp til Trondheim til jul.

Altså, jeg er helt der jeg også. Den fine, hvite, gamle villaen kommer til å gjøre seg storveies med blinkelys på. Det ser jo allerede ut som et pepperkakehus. (Jeg har forresten allerede funnet frem blåtegningene fra 1925 sånn at vi kan lage nøyaktig pepperkake-replica av huset til jul)