Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-07, 09:08   #68
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)

Herremin, Olfiga, du har en egen evne!

Én ting er jeg enig med deg i, jeg misunner lærerne å ha fri når barna deres har fri. Det er også det eneste jeg misunner dem. Jeg jobber sikkert like mye som dem totalt, men jeg har en helt annen frihet. Eks. fra denne uken: tirsdag kom jeg på jobb kl. 1030 pga. 1-årsbefaring på leiligheten, onsdag kom jeg på jobb 1030 pga. UL (men forrige uke var jeg på konferanse og hadde i snitt 2 timer fri hver dag mellom 0800 og 2230, da middagene stort sett var ferdig).

Når dét er sagt, ville jeg heller jobbet i barnehagen til Sneipen. De jobber fra 8-16, barna sover 1-2 t om dagen (småbarnsbarnehage) OG de følger skoleruten. Dvs. 2 ukers juleferie, vinterferie, påskeferie, høstferie og stengt hele juli. Ikke kan jeg skjønne at de sitter med noe rettearbeid heller. :drømme:

Velvel, jeg får tenke på hva de tjener når jeg flyr Sneipen over til mormor om noen uker for å ha vinterferie.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat