Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-09, 09:39   #14
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinners sykefravær øker mer enn menns ...

Vi jobber like mye. I perioder har jeg faktisk jobbet mest, fordi jeg har studert i tillegg til 100% stilling, men det er jeg heldigvis ferdig med nå. Vi deler ganske likt på arbeidsoppgavene, selv om jeg har en snikende følelse av at jeg kanskje gjør litt mer? Det går ofte på ting som jeg synes det er nødvendig å gjøre, men som han mener er unødvendige. (Rydde diverse leker og klær f.eks- hans argument er at "det er ingen vits, det blir jo like rotete om ti minutter." ) Alt i alt deler vi likevel ganske likt. Det eneste jeg skulle ønske å endre på, var at jeg slapp å administrere husarbeidet, at han faktisk så hva som burde gjøres uten å bli det fortalt. Dette har vi faktisk kranglet, jeg mener diskutert , en del om, og jeg synes jeg aner en viss forbedring.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat