Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-09, 22:19   #104
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iam.no har lagt ut din profil basert på informasjon tilgjengelig på internett

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Jeg fikk også opp en del informasjon om meg. Men ikke noe på mannen. Derfor tror jeg at søkerbasen deres i stor grad er knyttet opp til telefonkatalogen.

Jeg tror også at opplysningene dels er hentet fra telefonkatalogen. Tre i min nære omgangskrets er ikke registrert i telefonkatalogen. Én fordi telefonen hennes er registrert i mannens navn, og to andre fordi de kun har telefon gjennom jobb; ingen av disse ble funnet av iam.no. (I alle fall to av dem finner jeg mange treff på når jeg googler, så det er ikke det at de er nettanonyme ellers.)

Jeg sjekket også alle personer den listet opp med mitt etternavn (som ikke er flere enn at det går kjapt å kikke gjennom), og der hadde den listet opp ungene til søskenbarnene mine, som er gamle nok til at de trolig har egen mobiltelefon, men mine unger ble ikke funnet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat