Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-09, 10:23   #53
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båndtvang eller bjelle på katt?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg tenker at det må være utrolig slitsomt å høre den bjellelyden hele tiden.
Nå er jeg veldig flink til å tillegge dyr menneskelige egenskaper, selv om jeg forsøker å la det være, men jeg tenker at om jeg skulle hatt en eller annen lyd plingende i øret hver gang jeg rører meg, så hadde jeg blitt døv og sliten veldig fort.

Vi begynte med bjelle på den i starten da han var ute alene, slik at vi lettere skulle finne han hvis vi ikke fant han. Men etter det har jeg bare blitt slik. Han er en rimelig laidback katt, så det skal mer til enn en bjelle for å vippe han av pinnen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat