Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-09, 14:31   #3
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Volvo v50?? Eller noe bedre?

Vi har hatt volvo v50 og elsket den! Hadde en diesel 1,6l motor som var god. Ang. bagasjerom, så er det jo ikke akkurat det største jeg har vært borti. Vi hadde en Emmaljunga vogn (Som jo er ganske stor) og når vi hadde den inni så var det ikke sååå mye plass til så mye annet... Eneste grunnen til at vi byttet var at vi ikke kunne ha 3 barn i barneseter pluss vogner og styr i v50'en.

Jeg er 164 cm og pedaler etc. var fint for meg! Hadde en HTS Izi Combi bakovervendt bak passasjersetet, men det skal sies at mannen (som er en del høyere) ikke hadde særlig god plass som passasjer.....

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat