Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-09, 12:45   #51
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du gjort en klassereise?

Tja, mine besteforeldre var arbeiderklasse/småbruk, men mormor var visst fra en fin handelsfamilie, men kontakt og arv ble brutt fordi moren hennes giftet seg nedover. Mine foreldre bærer preg av arbeiderklassebakgrunn i holdninger, men pappa er ingeniør og mamma tidligere regnskapsdame før uførhet. Jeg er fra beste Oslo østkant, og har kjent godt på fordommene fra andre da jeg begynte i arbeidslivet. Jeg har ikke høyskoleutdannelse, men har jobbet innenfor finans hele tiden, og anser meg for å være middelklasse, og synes holdningene til mine foreldre når det gjelder rikdom og næringsliv er innsnevret. Men pappa er veldig kunnskapsrik og de har nok også fjernet seg litt fra sine foreldre igjen. Mannen min er akademiker med far som også har høyere utdannelse, moren har ikke.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat