Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-09, 18:35   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det sosiale regler på Facebook?

Alle mener så mangt om fjesboken, og det er mange kritikere der ute. I dag slo det meg plutselig at jeg kanskje kan være en av dem som enkelte folk himler over.

Altså, jeg er forumvant, og løper rundt hit og dit og har veldig lav terskel på å slenge inn en kommentar. Når jeg kommer inn på FB, så har jeg jo samme moduset, og ser over hva alle på vennelisten min har postet på den hovedsiden der slikt kommer opp. Men så slo det meg i dag da, at det kanskje kan virke litt underlig når jeg kommenterer ting som er skrevet av folk jeg ikke har snakket med på sikkert 15 år ... Men for meg er liksom det ikke mer underlig enn å kommentere noe fremmede folk med nick på forum skriver, og ja ... de har jo lagt meg til på vennelisten sin, så da må de vel tåle det?