Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-09, 21:27   #16
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Vi er alltid hjemme og ber de som måtte ha lyst til å komme på besøk. I år tipper jeg mamma og svigers kommer.
Jeg lager alltid endel av gavene selv, så også i år. Har kjøpt inn såpemasse, lavendelolje og tørket masse lavendel fra hagen. Skal også kjøpe inn små poser som jeg skal ha tørket lavendel i til klesskuffen.
Kalender gjør jeg på samme måte som i fjor: Ungene har hver sin ferdigkalender det blir nok en pokemon, en lego og en petshop. Hver lørdag og søndag blir det pakker på den store felleskalenderen i trappegangen.

Bestevenninna mi og jeg har laget oss slagplan for julerengjøringen : i år skal vi ta det sammen, en helg hos hver. Så kan vi skravle og skure rett og slett. Dobbelt så kjapt og dobbelt så hyggelig og helt gratis !