Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-09, 22:40   #9
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ok å snakke i mobiltelefonen under handling?

Faktisk så synes jeg det vitner om litt lite respekt for ansatte når man snakker i telefonen mens man skal betale/bli ekspedert. Jeg står som regel på andre siden av disken, og blir litt oppgitt over folk som ikke kan nedverdige seg til et "hei" eller "takk" eller "hadet" i løpet av handelen fordi de er så veldig opptatt med mobilen sin. Jeg skjønte faktisk poenget hans med at han heller ventet til du var ferdig med å snakke (evt satte telefonen på "hold"), hvor lite viktig skal man egentlig føle seg når man jobber i et serviceyrke? Nå skal det sies at jeg jobber i et apotek, så vanligvis vil det kanskje være noe ekstra info jeg ønsker å gi sammen med reseptmedisinen.

Jeg tar selv aldri telefonen hvis den ringer når jeg skal betale i en forretning e.l., men så er jeg også sterk motstander av å være tilgjengelig 24/7, så jeg har jo heller ikke vanligvis problemer med å la være å svare når mobilen ringer. Noen samtaler passer dessuten bedre i en litt mer privat sfære enn i det offentlige rom...