Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-09, 23:16   #19
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ok å snakke i mobiltelefonen under handling?

Det har forekommet at jeg har vært på telefonen når jeg har vært innom Rema for å kjøpe melk og brød, men generelt liker jeg det ikke. Det jeg liker enda mindre er å ha en samtale gående med folk som tydeligvis er opptatte i butikker. Jeg har et par sånne i min omgangskrets, og jeg synes rett og slett det er grusomt irriterende at de ikke hører hva jeg sier fordi de er opptatt med å finne varer, finne penger, snakke med ekspeditøren osv. Hvorfor venter de ikke med å ringe til de er ute på gaten igjen?

Tillegg: Jeg glemte visst å svare på spørsmålet. Jeg kan forstå ekspeditøren, men synes han gikk temmelig langt over grensen overfor en kunde.

Sist redigert av Turban Smukk : 01-10-09 kl 23:23.
Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat