Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-09, 02:30   #27
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ok å snakke i mobiltelefonen under handling?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har selv snakket i mobilen gjennom kassa på Ica, selv om jeg prøver å unngå det. Min første tanke var at jøss, det var da voldsomt, men etter å ha tenkt litt så skjønner jeg ekspeditørens følelser rundt dette. Jeg syns jo det er ganske frekt når folk bak kassa snakker i telefonen mens de ekspederer meg, og høfligheten kan og bør gå begge veier.

Samme her. Jeg har gjort det flere ganger i matbutikk. Jeg må si at jeg skulle ha synts det var litt rart om noen sa i fra på den måten.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat