Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-09, 09:49   #42
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ok å snakke i mobiltelefonen under handling?

Jeg liker ikke å snakke i telefonen i butikken, men jeg synes det er mange rare argumenter her. Jeg synes den ansatte var uhøflig, og at han gikk langt utenfor det som er ok. Det er jeg sikker på at sjefen hans ville sagt også.
At den som er på jobb ikke snakker i telefonen i kassa, og derfor skal heller ikke kunden gjøre det, er et rart utsagn. Den som sitter i kassa er på jobb, og må forholde seg til reglene for arbeidsplassen. Kunden trenger ikke det. Kanskje kunden også er på jobb, og MÅ ta telefonen som ringer? Uansett er ikke den sammenligningen god.

Jeg er HELT enig i at man kan oppføre seg greit og være høflig, og at det er betydelig hyggeligere og høfligere for den ansatte om h*n får oppmerksomheten til kunden, men det er tross alt ikke noe h*n kan kreve.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat