Sv: Setter vi for høye krav til oss selv?
Jeg er sikkert utrolig heldig/lite selvkritisk om dagen, for jeg er temmelig fornøyd med meg selv og egen innsats. Altså, jeg har stadig et par områder i livet som hadde trengt mer pleie, nå for tiden er det oppdragelse av enern, hagen og trening. Og så skulle jeg gjerne sovet mer. Men ellers er det bra og jeg vet jeg er flink til jobben min, at jeg jobber MerEnnNokTM og at jeg ikke trenger å piske meg selv enda mer. Selv om oppgave er ca 140% og jeg nekter å jobber mer enn 100%.
Men jeg er nøye på å kommunisere til ungene ( i hvertfall hun som kan snakke) at for å få til ting, så må man jobbe hardt. Du får ikke godt system på greiene uten å lage et system. Du blir ikke god i noe uten å øve. Man må stå på, og SÅ kan man nyte fruktene av det man har lært, laget eller funnet på.
Et annet viktig poeng, som før skrevet i tråden, er å ha et team i heimen. Jeg fikk følgende sms i dag tidlig: måtte skrape bilen, det er kaldt, kle godt på ungene! Ja, svigerfars sønn er trillet langt unna stammen!