Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-09, 21:44   #8
olena
Superaktiv

olena sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: Høflighet blant butikkansatte

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg hadde nok heller ikke reagert på at jeg ikke fikk skåret kjøttpålegg kl 21.30, for har selv jobbet i butikk for leeeenge siden, og det tar faktisk litt tid å vaske den maskinen i tillegg til alt man skal rydde bort. Den ansatte jobber nok antakelig til 22.30 for å få ryddet og vasket, men det er deilig å gjøre unna alt man kan så tidlig som mulig, slik at man i hvert fall slipper å jobbe over. Så den hadde jeg som sagt kjøpt glatt. Men det er noe med hvordan man ordlegger seg, og hvordan man sier ting. Hadde hun vært skikkelig nebbete, så kunne det vel hende jeg hadde sagt et par velvalgte gloser, om at hun var så lite interessert i å yte service, så kunne hun kanskje funnet på noe annet å jobbe med.
Men det andre du nevner? Jeg hadde sendt klage til vedkommendes leder. Slik kundebehandling er de ikke tjent med, så denne personen bør få en advarsel om å skjerpe seg.

I den serviceinnstilte butikken får jeg faktisk alt fra kjøttdisken fram til 22. Og jeg skjønner at de starter ryddding før 22, det er jo ikke så mye fart i den delen av butikken så sent heller. Men det var mer måten hun sa det på. Ingen beklager eller unnskyld at vi ikke får det til. Mer sånn; er du helt idiot som ikke ser at vi har stengt kjøttdisken......

Skal vurdere å sende en klage til daglig leder. Det hadde jeg ikke tenkt på. Butikken er jo ikke tjent på å ha slike ansatte.

En av de ansatte i kjøttdisken slafser tyggis også, dette synes jeg ikke er veldig appetittelig. Mulig jeg har hengt meg opp bare - er egentlig ikke så negativ av meg. Bare så mange negative opplevelser med denne butikken.