Sv: Ny vaskemaksin
Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.
Jeg har en Samsung noe, og den har gått jevnt og trutt uten de store sprell i 7 år snart. En av de bedre modeller man fikk da, i forhold til sentrifugehastighet og programvalg.
Skulle jeg hatt ny i dag, så ville jeg hatt en som har mange valg på programmer, ull, hurtigprogram for tøy som ikke er så skittent osv. Og en sentrifugehastighet på 1600 omdr.
Og den skulle tatt 8 kg :drømmeomnymaskin:
Vi kjøpte akkurat en ny Samsung, kostet 7990.
Den har 8kg trommel, skånetrommel. masse forskjellige programmer.
Har ullvugge som er veldig god. I flg selger den eneste som var godkjent fra "ett-eller-annet-sted".
Hurtigprogram går på 29 min. Og du kan velge mellom bomull, baby-bomull, syntetisk, treningstøy, mørke klær, hurtigprogram, småvask, ekstra skitne klær, ull og noen flere jeg ikke husker i farten. Det er disse jeg bruker til vanlig.
Og den har 1600 som maks i omdreining på trommel.
Vi er superfornøyd.
Den kan i tillegg programmeres slik at den er ferdig om to til tolv timer. Kjekt for meg som hater våte klær i maskinen over natten. Setter den på så er den ferdig en liten stund etter at vi har stått opp.
Også har den Air-funksjon. Om du har fått klær med feks røykluft - dress eller noe. Kan du kjøre den en halvtime i maskinen og luften blir borte. Ikke noe vann eller no. Merkelig, men det fungerer!