Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-09, 09:33   #22
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høflighet blant butikkansatte

Jeg kan forstå at de ansatte gjør butikken klart til stenging ved stengetid. Da jeg jobbet i fotobutikk, stengte jeg av og rengjorde fremkallingsmaskine en halvtimes tid før stengetid. For det eksisterte ikke overtidsbetaling der i gården. Men det er jo noe med hvordan man sier dette til kunder. Det er forskjell på "Ser du ikke at jeg har vasket maskinen" og "Jeg beklager, men vi rengjør maskinen i god tid før stengetid, så jeg kan dessverre ikke skjære opp kjøtt på den før i morgen".

Men å jobbe i ferskvaredisk og surmule når folk ber om å få oppskåret kjøtt, det høres jo for utrolig ut til å være sant. Snakk om å være feil person på feil sted! Jeg foreslår at hun kan bytte jobb med den 7 eleven-ansatte som ble sur på meg.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat