Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-09, 19:54   #46
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen i fra Jessheim her?

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Det eneste jeg har å utsette på Jessheim er at de bygger for tett. Stedet har jatt en enorm utvikling/utbygging de siste åra (siden hovedflyplassen), og det bærer lJessheim litt preg av.
Litt dårlig planlegging i forhold til å beholde grøntarealer kanskje, sånn bortsett fra Nordbytjernet.
Men fint allikevel ...

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg bor på en side av Jessheim som ikke er bygd så tett. Det er et gammelt boligområde, og alle rundt oss har ca 1 mål tomt eller mer. Men jeg tipper at m^2 vet mer om det området jeg bor enn jeg gjør.

Går an å få en mål tomt bortimot helt oppi sentrum, har jeg hørt
Det er nok mest de nyere feltene hvor de har gått såpass ned i størrelse og bygger mye og tett- Nordbyhagen, Gystadmyra, til en viss grad Skogmo. De nyere-men-eldre-enn-det-feltene Sørholtet og Flatbyseter har større tomter. Brinken/Dølihagen varierer veldig. Også er det den eldre begyggelsen Nordbymoen, Kværndalen, og utover fra Fladbyseter/Ekornrud som har større tomter igjen

Masse grøntarealer da! Nordbytjern over mot gardermoskogen og sand, bak allergotskolen er det godt med grøndareale og sydover fra Skogmo/Fladeby, og østover mot Ekornrud, nordover fra tivolikroa, moreppen, over til nordkisa fra nordbyhagen og nyskolen, nordvestover fra algarheim er det jo bortimot folke-og-bebygningstomt :briljerer med lokalkunnskap: Særs godt utbygd med gangstier er det overalt.


Sist redigert av m^2 : 03-10-09 kl 20:02.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat