Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-09, 22:58   #11
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forovervendt bæretøy

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Babybjørn er ikke bra for barnet. Og hvis du prøver å bære i noen annet, så skjønner du at det ikke er særlig godt for deg selv heller. Det er utrolig forskjell. Knerten var for tung å bære i BB da han rundet 9 mnd (han var av den "robuste" typen). Det er fremdeles helt uproblematisk å bære ham i ergoen.

Akkurat det siste der er faktisk et poeng. Da Snuppa var baby visste jeg ikke om noe annet enn Babybjørn. Så da ble det ikke så mye bæring heller. Denne gangen bærer jeg mye mer, mye fordi jeg syns det er behagelig og mer lettvint enn vogn.