Sv: Dusjhjelp
Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.
Å hoi, jeg tror jeg hadde klikka i vinkel av en snakkende dusj altså!! .dånerpåmeg:
Jeg hadde i allefall valgt kabinett og ikke dusj rett på fliser, det skal så lite til før det utvikler seg fukt, uansett hvor nytt og fint badet er, på sikt en ulempe. Vi hadde en 90x90 dusj fra Ifö der vi bodde før - av enkleste sort egentlig og mer enn bra nok med den gode plassen ifht. 80x80. I nyhuset er det glassbyggerstein med dør og dusj rett på fliser, så nå er vi på jakt etter et nytt kabinett og kommer til å gå for en modell som passer i hjørne, med hjørneåpning, for en tanke plassbesparelse. Vi styrer unna for mange duppeditter, men et slags showorama kan jeg godt ha!
Nå har jeg bodd forskjellige steder, og hver gang jeg selger har takstmann sagt. VELDIG bra at dere har dusjkabinett. Det verste du kan ha er kun dusjvegger.
Så jeg har hengt meg litt opp i akkurat det.
Vi har showorama fra porsgrund (eller hva det heter) og er strålende fornøyd med det. Ingen radio og ingen irriterende kinesisk dame..
Dessuten måtte jeg vel ha med meg to tre unger i steamen om vi hadde det. Jeg foretrekker å dusje alene, selv om det blir både et og to og tre besøk av barn som skal "bare spørre om noe".