Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-09, 14:17   #16
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lillegutts badesalt

det lukter ikke noe heller nei. De har det på apoteket også, men der tror jeg jeg betalte en hundrelapp for 100g. Sånn hvis du vil prøve

Lag ditt eget badesalt:
Utstyr
Skål, magnesiumsulfat (MgSO4), konditorfarge, parfyme, kokosnøttolje eller en annen aromatisk olje og en krukke

Framgangsmåte
Bland så mye magnesiumsulfat som ønskelig (nok til å fylle en liten krukke eller boks) med konditorfarge i en skål. Bland godt slik at fargen blir jevn.
Tilsett parfyme eller olje og bland én gang til.
Spre blandingen utover et bakepapir, slik at det får tørke et par timer før du tømmer saltet i en krukke.
Selv om saltet kan brukes straks, vil parfymen eller oljen blande seg bedre med saltet hvis det får stå i krukken et par uker.




Kanskje jeg har funnet årets julegave, siden jeg nå har denne sekken

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat