Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-09, 21:24   #47
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lærer "mobbet" på facebook

Jeg diskuterte med broren min da han var i hate-lærer'n-alderen, han mente da helt oppriktig at et menneske som kledde seg feil/teit gjorde seg fortjent til å ikke bli behandlet skikkelig. (Han har merkelig nok vokst opp til å bli både fornuftig og en god leder). Den gjengen der kunne glatt laget en slik FB-kampanje for å sverte en lærer som ikke hadde gjort annet enn å ikke gi dem fritimer når de ba om det.

Elever har nok for få muligheter til å klage, og skoleledelsen har også for få muligheter til å bli kvitt lærere som over hodet ikke fungerer. Men det har ikke noe med dette å gjøre, det her er lavmål. Om det er mobbing av verste sort vet jeg ikke, men det er mobbing og ikke akkurat en aksjonsform man kan godta.