Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-09, 09:52   #131
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Jeg har faktisk begynt å tenke på julegaver. Siden største tulla har bursdag i slutten av oktober, og det kommer familie nedover da, så passer jeg på å ha klart alt av julegaver som skal oppover til familie vi ikke skal feire med. Greit å slippe å sende.

Så har jeg begynt å tenke på julekort. N-foto har tilbud denne uka på 4-siders julekort, så lurer på om jeg skal prøve meg på det. Har en Fame cd i dårlig oppløsning med mange familiebilder, og de kan jeg bruke på kortet så lenge ikke bildene blir så store, men da får jeg plass til mange.

Så hadde glassmagasinet i byen vår 30% på alle varer, så da fikk jeg handlet Hardangerbestikk til svigers i julegave.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat