Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-09, 12:44   #16
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du hadde superkrefter

Oi ... Jeg tror jeg ville valgt å kunne glamme. Sånn som vampyrene i True Blood, at de ser inn i øynene til noen og får folk til å skifte mening eller glemme ting eller whatever. "Du vil gi meg den forfremmelsen. :glam, glam:" "Monsoon, du er nå sjefshvadetnåskullevære." Eller "du ønsker å gi meg mye mer i lønn :glam, glam:" "Værsågod, du fortjener minst to millioner kroner for den jobben du gjør." Og "du så ikke at jeg surfet på FP i møtet :glam, glam:".

Duverden, det ville gjort livet fint det.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat