Tråd: X Factor
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-09, 12:10   #35
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: X Factor

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Hvis jeg så riktig på reklamen i gå kveld angående Senkveld som kommer i kveld, så er Elin gjest der. Var det henne, så hun rimelig styla ut og var nesten ikke til å kjenne igjen.
Jeg skal ihvertfall switche innom senkveld i dag for å se om det stemmer.
Elin har så utrolig mye å komme med. Nydelig stemme, en sårbarhet som rører utrolig mange og ikke minst kan hun skrive musikk selv.

Hun var jo ikke særlig fresh på første audition, det innrømmer til og med jeg. Men ærlig talt, litt kleshjelp og stylingtips er jo en enkel greie?! Og jeg tror at hun ville ha blitt men mer utadvent og åpen person, med mer selvtillitt etter hvert. Jeg skal også svippe innom og se i kveld

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat